Verzending

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Mochten wij om wat voor reden dan ook de levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn altijd inclusief verzendkosten.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DPD, Homer of UPS. Zoals eerder vermeld, is de verwachte leverdatum in de productomschrijving gegeven. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Ruilen, Retourneren & Annuleren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling te annuleren / retourneren.

Wij hanteren een verlengd herroepingsrecht, dat hieronder vermeld staat. U kunt uw bestelling binnen 30 dagen retourneren. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van de bestelling. Ook als het een artikel betreft dat onder een actie viel.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Hoe retourneer ik een product?

Om een product te retourneren, doorloopt u de volgende stappen:

1.    Geef aan dat u een artikel retour wilt sturen. Dat kan via admin@liroz.nl en is noodzakelijk voor het verwerken van de retoursmelding. Dit dient te gebeuren binnen de 30 dagen na ontvangst van het artikel.

2.    U ontvangt een bevestiging. 

3.    Verpak het product in de originele verpakking en zorg ervoor dat het onderweg niet kan beschadigen.

4.    Stuur het pakket binnen de 14 dagen na de retourmelding terug naar admin@liroz.nl

5.    Na ontvangst van de goederen storten wij het volledige aankoopbedrag terug.

Wat kost het terugsturen van een pakket ?
In het geval van een fout van ons (verkeerde product opgestuurd, onjuiste productinformatie, ...), zullen wij de verzendkosten voor het retourneren compenseren. Neem in dit geval eerst contact met ons op. De kosten voor een retourzending zijn als volgt (inclusief btw, indicatief): 

Nederland

  • Tarief Normaal pakket (DHL, tot 10kg) - €6.25
  • Tarief Zwaar pakket (DHL, tot 20kg) - €8.00
  • Tarief XL pakket (PostNL, tot 30kg) - €12.70

België

  • Tarief Normaal pakket (DPD, tot 10kg) - €10.50
  • Tarief Zwaar pakket (DPD, tot 20kg) - €11.50
  • Tarief XL pakket (DPD, tot 30kg) - €14.50

Wat als ik ontevreden ben over een product?
We willen natuurlijk dat u tevreden bent met alles wat u bij Fun & Feestshop Liroz koopt. Mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heeft u een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen u graag en staan altijd voor u klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met admin@liroz.nl . Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Oeps! Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Bestelling annuleren?
Wilt u uw bestelling annuleren? Geef dit dan zo snel mogelijk aan. Zolang uw artikel nog niet verzonden of vooraf besteld is, kunt u de bestelling annuleren. U kunt hiervoor contact opnemen met admin@liroz.nl . Als het artikel al is verzonden voordat het annuleringsverzoek binnenkomt, kunt u uiteraard gebruik maken van het herroepingsrecht.

Uitgesloten producten van het herroepingsrecht

De wet is helder, bij een verkoop op afstand geldt het herroepingsrecht. In principe kunnen al onze producten vrijblijvend binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Zo kunnen al onze producten die standaard in de webwinkel worden aangeboden worden geretourneerd - ook de producten die speciaal voor u worden gemaakt volgens de standaard specificaties zoals omschreven in de productomschrijving. Echter geldt dit recht bij wettelijk bepaalde uitzonderingen niet.

Producten die volgens de specificaties van de klant gemaakt zijn
In deze categorie vallen alle producten welke echt speciaal volgens de specificaties van u, de klant, vervaardigd zijn. Zo is het niet mogelijk kleding en maskers en/of andere thema kleding en aanverwante producten (pruik etc.) te retourneren voor teruggave van uw betaling na 2 dagen na aflevering op uw adres. Dit heeft te maken met de Hygiëne welke wij hoog in ons vaandel hebben staan. Het hierdoor niet mogelijk deze producten te retourneren (enkel in geval van schade tijdens de verzending).

De standaard items zoals u deze op onze website vindt vallen onder het herroepingsrecht.

Algemeen herroepingsrecht (ter uitleg)

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via admin@liroz.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

 

© 2019-2023 Feest en Funshop Liroz